ik was op kamp geweest, en ik ben verkouden geworden, heb veel kou gevat,ik hoest geel slijm, en pijn bij het hoesten, en piep bij ademhaling,NORMAAL?

ik wil weten of mij symptonen bij verkoudheid hoort, want ik heb dit nog nooit eerder mee gemaakt toen ik verkouden was

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaal is het als je even naar de huisarts gaat als je je afvraagt of je symptomen nog wel normaal zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, hup naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat is het virus wat momenteel heerst
Hou je borst warm... Meer kan je niet doen.

Antwoorden (3)

Dit betekend dat je luchtwegen geïnfecteerd zijn. Is dit normaal? Nee...je hoest namelijk niet elke dag slijm op als een normale lichamelijke functie.

Ga naar een dokter en die kan naast een betere beoordeling dan menig panellid hier (inclusief ik) je ook een antibiotica geven indien nodig.
11 jaar geleden
dit zou heel goed een longontsteking kunnen zijn.
ga zo snel mogelijk naar de huisarts, is dringend!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
onder jouw vraag staan gerelateerde vragen,en 1 is precies hetzelfde,diegene was bij de huisarts langs geweest met het gele slijm,was bronchitis.
Ga maar even langs de HA als je dat nog niet gedaan hebt.
Beterschap!