Schop tegen binnenkant enkel wat kan ik hier aan doen?

Ik ben verleden week bij voetbal tegen de binnenkant van mijn enkel geschopt en hij is nu nog steeds dik en het doet pijn als ik erop druk.

Ik kan er wel gewoon op lopen zonder pijn en ik kan ook rennen, maar het doet wel nog pijn als ik draai bewegingen maak en zoals eerder gezegd als ik op mijn enkel druk dan is het nog pijnlijk.

Wat kan ik hier aan doen en hoelang moet ik wachten voordat de zwelling minder wordt?

Moet ik alsnog naar de huisarts?

Bijvoorbaat dank voor de reacties.

karel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Aangezien het al een week geleden is kun je er zelf niks meer tegen doen!
Als ik jou was zou ik vandaag naar de huisarts gaan zodat je misschien blijvende klachten nog kunt voorkomen!
Sterkte en groetjes vlindertje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartelijk bedankt voor uw antwoord :)

Andere antwoorden (1)

Koelen met ijs. Ijsblokjes zak of ijsblok in theedoek en koelen.
Naar de huisarts lijkt me wel noodzakelijk!
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar heeft koelen met ijs na een week nog zin?