Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat helpt goed als huis tuin keuken middel tegen keelpijn of schimmel infectie in de keel ?

Ik heb keelpijn maar ben niet verkouden en heb alleen keelpijn in de avond. Ik zelf denk dat het misschien een schimmelinfectie is ?
Wat kan je als huis tuin en keuken middel gebruiken.
Ik heb alleen pijn met slikken en heb geen griep verschijnselen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag al gesteld: http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/overig/zere-keel-keelpijn.105675

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gorgelen met zout water.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje zout heb ik altijd in huis ga het ff uitproberen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een eetlepel oplossen in een glas water,het is smerig,maar bij veel mensen helpt het wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
even met gekookt, lauw water
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb het net met zout water gedaan want dat is wat je zo wie zo in huis hebt, het prikte ff en smaakt super smerig. Ga het nog een paar keer doen hoop dat het morgen weg is of zo wie zo minder pijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo snel weg zal het niet zijn,maar het zal wel minder worden,het beste is om dit een paar keer per dag te doen.

Andere antwoorden (5)

gorgelen met superol helpt. een fantastisch middel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helaas heb ik superol niet in huis, maar ziet er wel goed uit. Hoop dat ik het in een reform winkel kan kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
eerste even dat zout proberen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb het net met zout water gedaan want dat is wat je zo wie zo in huis hebt, het prikte ff en smaakt super smerig. Ga het nog een paar keer doen hoop dat het morgen weg is of zo wie zo minder pijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
okay. superol in huis hebben voor het geval dat is wel handig.
Heb je uien in huis.?
Neem er een en schil hem,en kauw iedere keer een klein stukje.
Heeft een anti bacteriele werking.
Tevens een lepel honing is ook goed voor je keel.
Maar je moet het wel toevallig in huis hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij aandoeningen van de mond en keelholte, tandvleesontstekingen, verkoudheden is het zinvol met onverdund zilverwater te gorgelen of te spoelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er zijn al veel goede adviezen gegeven, hier nog een paar:

*Als je keelpijn hebt kamillethee drinken met honing, het helpt en is nog lekker ook!

*Bij beginnende keelpijn kregen wij vroeger een natte koude theedoek met daarom een dikke wollen sjaal om de nek, het slaapt niet lekker, maar je keelpijn was de volgende dag over.

*Keelpijn? Zet een thee van verse gember, je kan er nog een beetje honing in doen, werkt goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na het tanden poetsen ook je tong poetsen en doe haal er dan de tongschraper overheen. 's Ochtends en 's avonds, zo pak je de schimmel aan.

Toegevoegd na 34 minuten:
En leg 's nachts je tandenborstel of opzetstukje van electrische tandenborstel in een glas water met steradent tablet, dan blijft hij goed schoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding