In de arbo wet (arbeids omstandigheden wet) staan geen minimum temperaturen om in te werken.
Wel moet de werkgever zorgen voor warme kleding ed voor bescherming, zorgen voor afwisseling in een warme ruimte en de duur van arbeid verkorten.
Als je in die omstandigheden werkt zal het niet ongezond zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zolang je pak je lichaamstemperatuur constant houdt hoeft het geen probleem te zijn. Ik weet allen niet of het dat doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koud zeg,ik denk toch als je er geen last
van heb, dat .dat best kan.
Ik denk dat er geen werkgever is die
iemand daar laat werken, als dat niet
verantwoord is.