Wie weet hoe ik aan lidocaine creme kom ?

Ik moet binnenkort in mijn hand plaatselijk verdoofd worden,tussen mijn vingerkootjes met een injectie wat verrekte pijn doet,er moet licocaine zalf op de markt zijn die dit prikken ongevoeliger maakt,wie weet waar te koop ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.7K

Antwoorden (3)

Lidocaïne krijg je via de huisarts,ik heb et pas ook nog gehad en moest zelfs speciaal gemaakt worden.
Vraag anders eens na bij een tattoo shop,die gebruiken dat ook weleens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lidocaïne is voor op de huid zonder recept verkrijgbaar in crème, gel, spray en zalf. Het is verkrijgbaar onder de merknaam Xylocaïne, Contra haemorrhoides zalf en als het merkloze Lidocaïne vaselinecrème FNA en Lidocaïnegel FNA.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij de apotheek. Drogisterijen verkopen het ook vaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vreemd de apotheek bij mij verkoopt enkel op recept.
Je kunt zonder recept bij de apotheek diverse lidocaïnepreparaten kopen. Vraag de assistente om advies.