Wat is de incubatie tijd van een muggenbult?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je vanaf de prik
tot de last ervan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, want direct na de prik voel je nog niks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik voel meteen dat ik gestoken ben.
wat fransamsterdam zegt lijkt mij juist:
er is niet echt een incubatietijd.

Antwoorden (3)

Ruim een week
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een muggenbeet kent geen incubatietijd, want het is geen ziekte.
Als de mug een ziekte overbrengt is de incubatietijd afhankelijk van de ziekte die wordt overgebracht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij is de tijd van gestoken tot jeuk een paar uur.

ECHTER..... wat ik zelf ook erg vreemd vind, is dat soms de jeuk dan even weg is (al dan niet door smeren) en de volgende dag is het weer terug en met pech de dag daarna ook weer. Hoe dat komt weet ik ook niet maar dan jeukt zo'n bult dus 2-3 keer een paar uur met tussenpozen van ruim 12 uur