Bobbel in linker tepel

Ik ben een jongen, 22 jaar. In mijn linker tepel zit een bobbel. Als ik er op druk is het best gevoelig. Heeft er iemand enig idee wat dit misschien kan zijn? Je hoort wel eens verhalen dat zoiets kanker kan zijn. Een week geleden voelde ik het voor het eerst en het is inmiddels al aardig gegroeid. Moet ik me zorgen maken of zal het vanzelf wel weer wegtrekken?

Toegevoegd na 32 minuten:
De bobbel zit wel los. Maar naar de huisarts dus. Dank jullie wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Dit kan veel zijn, van een vetophoping of cyste tot kwaadaardiger zaken. Voor dit soort vragen is een huisarts uitgevonden: MOrgen een afspraak maken om eea te laten bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou een verstopte talgklier kunnen wezen, maar ik zou het laten checken bij de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar de dokter! Borstkanker is zeker een mogelijk, ongeveer 100x kleinere kans dan vrouwen, maar het kan wel, dus geen risico's nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is moeilijk om te zeggen maar ik had ook ooit pijn op die plek vooresmij had dat temaken met de groei van je lichaam, bij mij ging het gelukkig snel over.. In had alleen geen bobbel kan ik me zover herinneren, suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wordt het groter en blijft de pijn dan zal ik toch even langs een huisarts gaan als ik jou was kan indd zomaar iets slechts zijn ....
Dat had mijn vriend laatst ook! Maar het is langzaamaan weggetrokken. Als je weet wat het is, zou je me het dan kunnen vertellen?