Herkennen wel... Ik heb dat namelijk ook dikwijls. Iemand heeft mij wijsgemaakt dat het door een slechte bloedsomloop komt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan het fenomeen van Raynaud zijn, zie hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Fenomeen_van_Raynaud
Laat je huisarts er even naar kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doorbloeding van je vaten. Bij ouderen meestal ten gevolge van diabetes. Ga met je klachten naar je huisarts. Deze kan je evt doorsturen naar een vaatchirurg in Ziekenhuis.

Oplossing; thermosokken kopen (bij Bever sport) en voeten regelmatig Masseren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit verschijnsel heeft winterhanden en / of wintervoeten.
Heeft te maken met verminderde doorbloeding in dat gebied. A.Vogel heeft een alternatief preparaat in druppels die dit bij langdurig gebruik , dit zal verminderen.