Scoliose operatie

Hallo, ik heb een scoliose van 45 graden waar ik waarschijnlijk volgend jaar aan geopperreerd word. Hebben meer mensen dit? Zoja, hoeveel graden? Of een operatie gehad? Zoja, hoe heb je deze ervaren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn stiefvader heeft ook een scoliose, hoeveel graden weet ik niet. Hij heeft nog nooit een operatie gehad daarvoor

Antwoorden (1)

Ik ken wel mensen die dat hebben, 1 daarvan is eraan geopereerd, hij heeft nu minder klachten, maar toch kun je het nog wel lichtelijk aan hem zien in een bepaalde houding.