waarom krijg ik hoofdpijn en een hoge temperatuur als ik moe ben?

Toegevoegd na 3 minuten:
en dan word mijn keel meestal droog

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.7K

Het beste antwoord

Als je het warm hebt verlies je meer vocht en als je vermoeid bent heb je ook meer vocht nodig om afvalstoffen kwijt te raken. Die twee factoren veroorzaken hoofdpijn, die op zijn beurt ook weer warmte produceert. Doorbreken doe je dat complex van processen door voldoende te drinken. Bij hoofdpijn neem je twee, drie of vier glazen koud water. Bij vermoeidheid is het natuurlijk raadzaam om uit te rusten. Het lichaam moet wel de kans krijgen om te herstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Seintjes van je lijf dat het genoeg geweest is.
Zoals je bij kinderen vaak ziet dat ze rode wangen krijgen als het bedtijd is, of sommige kinderen aan hun oren gaan zitten omdat die warm worden.
Misschien is het omdat je je dan nog vermoeider gaat voelen en dus eerder naar bed zult gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het lijkt op dehydratie. drink je goed ? ik bedoel,geen liters koffie en cola ,maar water,zuivel,verse sap verspreidt van 's morgens tot 's avonds ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doordat het hersen moe wordt door het dagelijks lifestyle die we houden, en zo weinig zal werken of langzamer, met gevolgen dat ons hersen gaat protesteren bij het vorm van hoofdpijn.. Bij het hoofdpijn werken onze lichaam slecht, zo het immunen die ons temperatuur in een gemiddeld temperatuur houdt.
Daarom als je te moe ben krijg je hoofdpijn met gevolgen dat jou lichaam slecht gaat werken en zo hoge temperatuur krijgt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt op een 'burnout' of lage bloeddruk (behalve dan die hoge koorts). Moe zijn en hoofdpijn zijn vaak verschijnselen van een te lage bloeddruk hebben.