Ik zga iemand met een sigaret waarbij hij het filter kon aanpassen van zwaar tot licht, weet iemand de naam?

Toegevoegd na 23 seconden:
Zag*

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Dat zijn clicksigaretten. Door het filter in te drukken, kan je de werking van het filter aanpassen.

Toegevoegd na 6 minuten:
In clicksigaretten kan ook een balletje in het filter zitten, met hier in een aroma. door het balletje stuk te clicken, door het filter in te drukken, kan een smaak worden geactiveerd, bijv menthol.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Click sigaretten ken ik, maar er zijn ook sigaretten waarbij je het filter kan draaien waardoor het hijsen zwaarder en lichter gemaakt kan worden
Als het goed is zijn deze van camel

Toegevoegd na 1 minuut:
In een blauw pakje
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zijn dit degene waarbij je het filter draaiend kan aanpassen waardoor je lichter en zwaarder kan hijsen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja zeker waarschijnlijk gewoon bij het tankstation te koop vragen om de nieuwe camel met draai.filter
deze zijn er ook van Kent