Kan je bij waterpijp (shisha) i.p.v water ook wijn doen?

Heeft dat na delen voor de smaak of de rook?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd wij bijna altijd wodka

Het beste antwoord

Voor het principe maakt het weinig uit.
In de praktijk kan vooral bij rode wijn het inwendige meer vervuilen en krijg je natuurlijk alcoholdamp binnen.
Ingeademde alcoholdamp zit in luttele seconden in je hersenen maar misschien is dat wat je nastreeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kan je wel doen. Alleen weet ik niet wat de smaak van gaat worden.
Tot nu toe heb ik verschillende dingen geprobeerd; zoals melk verdunnen met water, dit geeft een hele intense smaak.
Ik heb ook wel sinaasappelsap geprobeerd i.c.m. appel smaak als tabak. Alle combinaties zijn mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je daarna de wijn opdrinkt is ie waarschijnlijk minder van smaak, maar dat bedoel je niet denk ik. Test 't, zou ik zeggen..