Hoelang duurt het voordat de oplosbare hechtingen in mijn mond zijn opgelost?

De tandarts heeft een kies getrokken en daarbij ook geboord. Ik heb nu heel veel hechtingen waarbij er ook onder mijn tong is gehecht.. hierdoor kan ik amper mijn tong bewegen en heel moeilijk kauwen. Afgelopen vrijdag is het gehecht.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Gebit
13.7K
tinus1969
7 jaar geleden
Omdat je zegt 'ik kan amper mijn tong bewegen', is het een idee om even terug te gaan. Die hechting moet niet alleen oplossen, maar ook zo zodanig genezen dat je tong weer kan bewegen, en niet dat die tong permanent verkeerd vast zit.

Antwoorden (1)

Dat duurt tussen de 5 en de 15 dagen daarna zijn ze weg.