Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Na 3,5 jaar mag mijn blokjesbeugel er bijna uit, maar zit mijn lippen/huid dan direct weer op zijn plek?

3,5 jaar een beugel en een jaar geleden een kaakoperatie gehad, mag mijn beugel er bijna uit.


Nu is mijn vraag of mijn huid lippen eerst weer moet wennen dat het dichter op de tanden zit, dus dat het misschien de juiste plek weer moet vinden omdat het zo'n lange tijd met een beugel er voor zat.

Of trekt de huid en lippen niet anders bij en is het gezicht dat ik heb nadat de beugel eruit gaat het definitieve.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Gebit
11.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je bedoelt denk ik dat je lippen nu wat naar voren staan omdat ze over je beugel heen moeten?
Ja, je lippen gaan meteen weer terug, het is huid, dat blijft niet lang in de positie staan waarin het staat. Je zult wel moeten wennen aan het gevoel van je mond zonder beugel, ik weet nog goed dat ik de eerste dagen alleen maar over mijn tanden aan het likken was. Maar je lippen zien er dan niet gek uit ofzoiets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja dat bedoel ik, dus de huid heeft geen tijd nodig om bij te trekken. Dankuwel

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding