Prothese past niet,moet ik dat betalen??

Heb 7 maanden geleden een gedeeltelijke onder prothese gekregen,ben 8 x terug geweest,steeds versteld,maar het past voor geen meter.
Waar ligt nu de schuld,tandarts,of moet ik een nieuwe zelf betalen??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Om heel concreet antwoord te geven op uw vraag. Nee , op grond van het Nederlands Burgerlijk Wetboek is de tandarts verantwoordelijk voor de juiste en deugdelijke uitvoering van de overeengekomen werkzaamheden. Nu de werkzaamheden niet deugdelijk zijn, zou ik u aanraden dit schriftelijk kenbaar te maken met het verzoek dit te herstellen. Ik ben zelf jurist en dit soort zaken komen bijna nooit voor het kanton. Toegevoegd na 24 minuten: Als het goed is kun je op deze site gratis stukken downloaden.

Bronnen:
http://www.hoezithetnou.nl/

De prothese van mijn partner is ook verkeerd gemaakt. Er zijn al heel wat rebasings op toegepast en die hoeven we niet te betalen. Zie voor mijn verdere toelichting bij de reacties zodra de moderators mijn oorspronkelijke antwoord daar naartoe hebben verplaatst. (heb wel bericht daarvan maar zie nog niks)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100