Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn nachtbitje tegen knarsen na een week al kapot geknarst. Krijg je gratis een nieuwe of moet ik weer 225€ betalen?

Is toch niet normaal dat hij nu al stuk is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet dat ding toch tegen kunnen dacht ik!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat zei je tandarts?
Pieter2011
11 jaar geleden
225 euro is veel te duur. Een paar jaar geleden betaalde ik de kostprijs (50 euro) bij een bevriende tandarts, vorig jaar 80 euro bij de Acta. En natuurlijk zit er garantie op die dingen! De tandtechnicus moet gewoon zijn werk overdoen. Overigens zijn de 'harde' kunststof bitjes meestal veel sterker dan die van zacht materiaal.
Pieter2011
11 jaar geleden
Of misschien is het wel de schuld van de tandarts, omdat de afdruk niet goed was...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

een bitje tegen knarsen moet tegen knarsen bestand zijn.
je hebt sowieso een half jaar garantie, dus je hebt recht op reparatie of als dat niet kan een nieuwe, en wel kosteloos.
je hebt ook na dat halfjaar nog garantie, maar dan ligt het vaak wat ingewikkelder.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik krijg indd een nieuwe.

Andere antwoorden (1)

Lijkt mij dat als je er zoveel voor betaald je er mee terug kunt gaan!. Maar als je een goedkopere oplossing zoekt, bij veel drogisten kun je nu ook een bitje kopen die je zelf thuis kunt vormen naar je gebit. Ik was zelf een beetje sceptisch, maar heb het geprobeerd en ik moet zeggen het werkt perfect!. Een aanrader.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding