welke whitening tandpasta werkt echt zonder op de lange (of korte) termijn je glazuur af te breken?

heb begrepen dat sommige je tanden wit maken door je glazuur er af te schuren zeg maar omdat daar de verkleuring in zou zitten.

Toegevoegd na 1 week:
en die van beverly hills???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
1.7K

Het beste antwoord

Het geeft tegenwoordig van prodent een whitening tandpasta die direct zichtbaar resultaat geeft. Ik gebruik deze zelf en het werkt. Echter zorgt deze tandpasta niet voor een verkleuring van je glazuur maar het laat een wit makend laagje op je tanden achter. Poets je dus een paar keer met een gewone tandpasta is het effect weer weg.
Alle andere whitening tandpasta's hebben totaal geen effect op het witter worden tenzij je inderdaad wijn drinkt of rookt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ga m testen:)

Andere antwoorden (4)

In Nederland is de hoeveelheid 'whitening' dat in tandpasta is toegestaan zo klein, dat het geen enkel effect op het gebit heeft.
Kortom: Geen enkele, in Nederland verkrijgbare, tandpasta zal je tanden witter maken.

Niet kopen dus want het heeft geen enkel effect.
Wat er ook beweerd wordt in reclames of op de verpakking: Het is domweg verboden in Nederland.

Wil je echt wittere tanden, breng dan een bezoek aan de tandarts: Hij/zij kan je beter adviseren en voor een echte goede oplossing zorgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon heel makkelijk , de Oral-B 3D white. Ik ben er heel tevreden over en je krijgt niet zo'n viese smaak in je mond wat ik had bij andere whitening tandpasta. Je ziet na een week, hooguit twee, verschil. Je krijgt natuurlijk niet zulke witte tanden als op de reclame, maar ik krijg zeer regelmatig complimenten over mijn mooie witte tanden. Zeker het proberen waard en er was volgens mij ook een actie op bij het kruidvat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
En wat zegt de tandarts over de toestand van jouw tandglazuur?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn tandarts heeft mij gezegt dat deze tandpasta"s alleen werken bij mensen die bijvoorbeeld , roken of veel wijn drinken waardoor er verkleuring ontstaat.deze whitening tandpasta"s hebben een grotere hoeveelheid van een bepaalde stof in zich die die verkleuring weghaalt.Echter voor mensen die niet roken of drinken hebben deze tandpasta"s geen effect.
Geen enkele `Whitening` tandpasta werkt echt.

De goedkoopste tandpasta is goed genoeg om je tanden schoon te maken, mits er fluoride in zit.

Dit zullen alle goede tandartsen beamen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het van prodent gebruikt, dat werkt perfect!. veel mensen viel het op hoe wit mijn tanden waren. dat ik het nu niet gebruik? de supermarkt waar ik was had het toevallig niet. Ik gebruik het van prodent, door de naamsbekendheid van prodent. ik heb in het verleden onbekende merken gebruikt die waren niet zo goed als deze.

volgens mij hebben ah/kruidvat het standaard in het assortiment zitten.