ik heb allemaal hele kleine pijnlijke bultjes op me tong?? heelp!!!

het doet erg pijn kan niks eten niks warms ook niks kouds het is echt heel irritant het is ook niet zichtbaar

Toegevoegd na 42 minuten:
wat kan kan ik eraan doen en wat is het

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
1.2K

Antwoorden (3)

Volgens mij heb je gewoon ontstoken smaakpapillen.
Heb ik ook weleens gehad, het gaat vanzelf weer over maar is erg irritant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zijn waarschijnlijk aften. Ze verdwijnen vanzelf weer! Maar het is best lastig ondertussen. Sterkte ermee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan een allergische reactie zijn op iets wat je hebt gegeten of gedronken. Je kunt 2 paracetamol innemen en als het morgen niet minder is even naar je huisarts gaan om er naar te laten kijken.