Hoeveel kost een tandartsbezoek ongeveer?

Bij alleen een controle en eventueel tandplak krabben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
1.1K

Antwoorden (5)

Dit zal waarschijnlijk niet meer zijn dan 20,-
Dit is dus mijn ervaring ermij.
Laatste rekening van een verstandskies trekken en een foto er bij was 34,85
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad 20 euro,alleen voor controle.
Als er meer gedaan moet worden
zoals tandsteen gaatjes enz.
Daar moet je extra voor betalen.
Dit zijn in het algemeen vaste
tarieven, die je bij elke tandarts
betaald.
12 jaar geleden
ik heb de rekening gister binnen gekregen € 68,58 das incl mondhygieniste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen voor de controle en tandsteen verwijderen?
Nog geen €20 voor de controle. Het ligt eraan hoeveel tandsteen er is verwijderd (beperkt,gemiddeld of uitgebreid) maar dat bedrag ligt ongeveer tussen de €15 en €25
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewone controle zo'n 20 euro, met uitgebreid tandplak verwijderen kun je uitkomen rond de 30 à 35.

Volgend jaar worden de tandartstarieven vrijgegeven, dus dan kunnen de prijzen meer uiteen gaan lopen. Het wordt dan ook zinniger om prijzen te vergelijken.