Bestaat het dat je verstandskies in je keel doorkomt?

Mijn verstandskiezen komen door. Allemaal op de juiste plek. Maar op 1 plek komt (nog) niks.
En verder achter in mijn mond (bijna in mn keel) komt een bobbel die behoorlijk zeer doet, en ik vraag me af of dat een kies zou kunnen zijn die verkeerd doorkomt ofzo...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit

Het beste antwoord

Bij mij zijn er maar 3 doorgekomen..
Nergens last van zolang de verstandskiezen maar ruimte hebben om door te komen en ze ondertussen alvast goed poetsen en schoonhouden anders verrotten ze terwijl ze aan't doorkomen zijn..,en dat wil je niet !

Toegevoegd na 1 minuut:
Bobbels en dergelijke moet je zsm. laten beoordelen door'n arts want dat kan van alles zijn en ook iets waar je niet op zit te wachten !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Niets is onmogelijk.
Laat de tandarts een rontgenfoto maken. Daarop kan je het zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een tand uit je voet, lijkt me toch onwaarschijnlijk en onmogelijk:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij bent gevat! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sjerrieee: er zijn wel gekkere plaatsen geweest, maar dat betreft dan vrijwel altijd rudimentair weefsel dat verkeerd terechtgekomen is tijdens de embryovorming.
Als het in de kaak zit, zou dat kunnen. Het is verstandig om bij de tandarts een foto te laten maken. Als je het uitstelt kan je er behoorlijk last van krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat die laatste verstandskies helemaal niet doorkomt of er zelfs niet eens is.
Zijn er nooit röntgenfoto's van je gebit gemaakt? Als er een kies op een vreemde plek zou zitten, zou dat gezien zijn.
Maar je kunt natuurlijk een afspraak maken met de tandarts om er naar te laten kijken, dan weet je het zeker.