Kan een loszittende kies worden vastgezet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
8.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afhankelijk van de oorzaak. (parodontitis? val? erfelijk?....enz....)
Raadpleeg je tandarts; die kan je uitsluitsel geven.

Het beste antwoord

Ja dat kan, ze gaan dan met witte vulling de loszittende tand of kies vastzetten aan het naastgelegen element.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan maar je moet de tand wel vochtig houden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verklaar je eens nader.
In veel gevallen wel, maar het is belangrijk om zo snel mogelijk een tandarts te raadplegen. Het succes van de behandeling hangt daar namelijk in grote mate vanaf.