morgen drain uit mijn mond gehaald, is dit pijnlijk?

vanwege een ontsteking in mijn mond, hebben ze een opening gemaakt en er een drain in geplaatst (een buisje) dit was zo goed als zonder verdoving omdat deze bij de ontsteking niet werkte. nu moet hij er morgen uit en ik vraag me af, in vergelijking met het zetten van deze drain, hoe pijnlijk is het verwijderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
4.4K

Het beste antwoord

Dit is mij ooit ook overkomen, het schoonmaken van de ontsteking en het plaatsen van de drain zonder verdoving deed echt heel veel pijn, het er uit halen van de drain was 'even vervelend'.

Dus maak jezelf niet te bang, als de ontsteking inmiddels een stuk minder is geworden, zal het weghalen van de drain peanuts zijn in vergelijking met het plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een drain eruithalen dit voel je wel het voelt wat vreemd en je voelt heel even een beetje pijn nee meer een raar gevoel wat je niet goed kunt plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een drain eruit halen voelt als een iets snijdende pijn .
Maar is niet echt pijnlijk hoor .
Het beetje pijn duurt ongeveer 1 a 2 sec want zolang duurt het voordat die drain eruit is .
En dan is de pijn ook weer verdwenen .
Probeer rustig te zijn .
Omdat het later je toch is meegevallen .
Sterke morgen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voel je niet veel van.Is de wond niet ontstoken,dan al zeker niet maar ik weet niet hoe hoog je pijngrens is natuurlijk.Normaal gesproken voel je dit amper.Toen ze bij mij een drain uit mijn rug moesten halen,was de wond een beetje onstoken,maar zelfs toen was het niet pijnlijk.