Is het verstandig wanneer je groentepillen/dieetkoffie/dieetchocomelk neemt en die middelen?

Als je van die groentepillen en fruitpillen neemt en dieetdrankjes zoals afvalkoffie of dieetchocomelk etc, is dat wel zo goed voor je gezondheid als wat ze zeggen? Kom je daar daarna weer van aan. Wanneer je meerdere diëten hebt gevolgd en niet lukt verder af te vallen, is dit dan wel de oplossing? Wat doet het met je, (gezondheid en lichaam etc)? En waarom raden diëtistes dat af?
De vraag is niet hoe af te vallen, de vraag is meer onfo/diepgang daarover te weten, en de consequenties, waarom diëtistes dat afraden.

3 jaar geleden
1.1K
anneliez
3 jaar geleden
Even goed door laten dringen en onthouden: als afvalpillen/drankjes of wat dan ook zouden helpen, zou je geen te zware mensen meer zien. En die zie je nog overal, dus trek je conclusie
Ritsuka
3 jaar geleden
Door de pillen/drankjes leer je geen gezond eetpatroon aan

Antwoorden (1)

Er is maar één manier om gezond af te vallen. Gezond eten en geen tussendoortjes. Bij je huisarts kan je een diëetlijst opvragen. Vaak is er aan de praktijk een diëtiste verbonden waar je een afspraak mee kunt maken.
Dit alles houdt in, dat je een nieuwe leefstijl begint waar je niet meer van af moet wijken. Eenmaal gewend zal je ervaren dat je je beter gaat voelen en dat het na enige tijd geen moeite meer kost om vol te houden. Maar een beetje 'karakter' moet je wel hebben. SUCCES!!
3 jaar geleden
Siri1995
3 jaar geleden
Wat je zegt weet ik al wel. Het gaat mij om wat er gebeurd als je dat gaat doen met deze middelen, wat de consequenties zijn zeg maar.
ronron1212
3 jaar geleden
Dat je nog steeds niets bereikt. Dieet volgen is zwaar niets meer dan het dieet geen enkel hapje of snoepke wat dan ook.