Hoe kom ik aan in gewicht en tegerlijketijd vetverlies in mijn buik, benen, onderarmen, kin en wang?

Ik ben een jongen van16 jaar oud en ik ben 1.70m lang. Ik weeg 55-60 Kilo en ik wil graag 65-70 kilo wegen en al mijn vet in in mijn lichaam verwijderen en spieren aanmaken.
Hoe doe ik dit het snelst zonder een sportschool. Als er word verteld dat ik een goeie eetschema moet gaan maken, wat kan ik dan het liefst eten heel de week, ik lust geen uien.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
5 jaar geleden
"Hoe kom ik aan in gewicht"
Dat kan, meer eten dan je verbruikt. "vetverlies in mijn buik, benen, onderarmen, kin en wang"
Dat is onmogelijk, je kunt niet aankomen en vet verliezen tegelijk, en je kunt niet kiezen waar je afvalt. "al mijn vet in in mijn lichaam verwijderen en spieren aanmaken."
Dat kan niet, je houd altijd vet in je lichaam, dit heb je ook nodig. Hoe lager je in vetpercentage gaat, hoe meer het kost om daar te komen en te blijven.
Om er echt afgetraind en strak uit te zien moet je zwaar trainen en goed op je eten letten.
Ritsuka
5 jaar geleden
Hier kun je lezen wat je moet doen en laten om een bepaald figuur te behalen en behouden, dan kun je voor jezelf bepalen of dat de moeite waard is: https://www.precisionnutrition.com/cost-of-getting-lean
Cryofiel
5 jaar geleden
Prima uitleg en tips, Ritsuka!

Antwoorden (2)

Zo'n vrij specifieke vraag (dat eraf, daar erbij) lijkt me eerder een te zijn voor een beroepsdietist. Maar ergens denk ik ook dat iemand in een fitness je kan helpen. Dit is dus iets dat je net niet wil.

Toch ga ik iets schrijven dat volgens mij je gaat horen. Aangezien spieren meer wegen dan vet, zal je ... als je gaat trainen en spieren kweken, uit jezelf gaan bijkomen. Volgens mij zou het dan puur theoretisch volstaan om voldoende training te hebben zo dat je dat vet wel zal verbranden en gelijkertijd spieren aanmaakt. Die training ga je zelf thuis ook kunnen met enkele gewichten, rekband,...

Als je daarbij ook op je voeding wil gaan letten. Er is zo'n regel dat je 1.5 tot 2.2g eiwit per kilo lichaamsgewicht per dag mag eten. Samen met koolhydraatrijke voedingsmiddelen is dat de basis voor iemand die minimaal 2 keer per week INTENSIEF wil zijn lichaam vormen.
Wat exact? Dat is meer aan een professional over te laten. Daarom dus ook mijn eerste zin van het antwoord.
5 jaar geleden
Cryofiel
5 jaar geleden
Inderdaad, dietist lijkt mij ook de beste tip.
Het lijkt mij ook dat als je gaat sporten je vet verbrandt en dan spiermassa kweekt. Spiermassa is zwaarder dan vet, dus dan kom je in gewicht aan.