Waar kan ik de huidige quarantaineregels van Spanje, Tenerife vinden?

Ik ben op vakantie en ben zaterdag positief getest. Aangezien ik nu geen symptomen meer heb, wil ik de quarantaineregels toch eens nalezen. Ik kan ze echter nergens vinden. Alvast bedankt!

een jaar geleden
1.6K
ronron1212
een jaar geleden
https://www.nederlandwereldwijd.nl/reisadvies/spanje

Antwoorden (1)

Verblijft u in Spanje? Registreer u dan ‘uitgebreid’ bij de Informatieservice van Buitenlandse Zaken (kies optie ‘Aanmelden + registratie bij ambassade’). Zo weet u wat de laatste ontwikkelingen zijn en weten wij dat u in het land bent.
Vertrekt u uit het land? Geef dit dan ook meteen door via de Informatieservice van Buitenlandse Zaken.
Terug naar Nederland? Check waaraan u moet voldoen bij aankomst in Nederland.

Alle informatie over geldende coronamaatregelen in Spanje leest u op de officiële website voor toerisme van Spanje (informatie in het Engels). Let op: Heeft u hier een vraag over? Neem dan rechtstreeks contact op met de overheid van Spanje. Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken kan u geen aanvullende informatie geven over de regels van Spanje.

Per regio kan de overheid aanvullende maatregelen nemen. Bekijk de website Travel Safe Spain voor meer informatie. Kies "Travel to Spain, select your destination region", en kies uw gebied op de kaart.
Lees de bron voor alle duidingen,je kan daar doorklikken
Toegevoegd op 09 augustus 2022 14:51: tekst
een jaar geleden