Hoelang ben je immuun voor corona?

Als je eenmaal corona hebt doorgemaakt, kan je nog een keer besmet raken. Die kans is echter klein. Wat als er andere varianten opduiken zoals de Britse of Zuid-Afrikaanse variant? Hoelang ben je immuun voor corona nadat je eens eerder besmet bent geweest?

3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
He ziet er naar uit dat net al bij de griep elk jaar een vaccinatie nodig is.

Antwoorden (1)

Dat weten ze allemaal nog niet. Deze ziekte is pas een jaar onder ons, er moet nog veel onderzoek gedaan worden.