Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je goede wegwerpmondkapjes bestellen?

Waar kun je fatsoenlijke wegwerpmondkapjes bestellen?
Onlangs pak besteld: a) veel te klein en b) stugge kleine koordjes breken steeds af. Hoe zie ik dat als er op de doos niet specifiek M/L/XL staat?

3 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit zijn mijn favoriete mondkapjes. Slechts 12 cent per stuk.
De mondkapjes van Fohwa zijn 3-laags en niet medicinaal. De eigenschappen:
3-laags mond-neuskapje
Hoogwaardig en huidvriendelijk
Mond-neuskapje met hoog draagcomfort dankzij elastische bandjes en instelbare neusbeugel
Kleur: blauw
Dankzij de aan de anatomie aan te passen pasvorm en het zachte vlies aan de rand biedt het mond-neuskapje een hoog draagcomfort. De elastische bandjes en apart aan te drukken neusbeugel zorgen ervoor dat het kapje zo min mogelijk stoort tijdens het dragen.
Ach, het kan nog goedkoper: bij Bol.com zie ik ze voor 6 cent per stuk staan. 50 stuks voor € 3,- en nog gratis verzending ook. Ongeloofwaardig...
https://www.bol.com/nl/p/fohwa-mondapjes-ventilerend-3laags-wegwerp-mondkapjes-50-stuks-ventilerend-niet-medisch-voor-ov-op-straat-of-werkplek-mondkapje/9300000003058867/#modal_open
De reviews van deze mondkapjes zijn positief: een ruime 8.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 11 december 2020 08:37: tekst
SimonV
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding