Waar kun je goede wegwerpmondkapjes bestellen?

Waar kun je fatsoenlijke wegwerpmondkapjes bestellen?
Onlangs pak besteld: a) veel te klein en b) stugge kleine koordjes breken steeds af. Hoe zie ik dat als er op de doos niet specifiek M/L/XL staat?

3 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Dit zijn mijn favoriete mondkapjes. Slechts 12 cent per stuk.
De mondkapjes van Fohwa zijn 3-laags en niet medicinaal. De eigenschappen:
3-laags mond-neuskapje
Hoogwaardig en huidvriendelijk
Mond-neuskapje met hoog draagcomfort dankzij elastische bandjes en instelbare neusbeugel
Kleur: blauw
Dankzij de aan de anatomie aan te passen pasvorm en het zachte vlies aan de rand biedt het mond-neuskapje een hoog draagcomfort. De elastische bandjes en apart aan te drukken neusbeugel zorgen ervoor dat het kapje zo min mogelijk stoort tijdens het dragen.
Ach, het kan nog goedkoper: bij Bol.com zie ik ze voor 6 cent per stuk staan. 50 stuks voor € 3,- en nog gratis verzending ook. Ongeloofwaardig...
https://www.bol.com/nl/p/fohwa-mondapjes-ventilerend-3laags-wegwerp-mondkapjes-50-stuks-ventilerend-niet-medisch-voor-ov-op-straat-of-werkplek-mondkapje/9300000003058867/#modal_open
De reviews van deze mondkapjes zijn positief: een ruime 8.
Toegevoegd op 11 december 2020 08:37: tekst
SimonV