Is de corona-app al te downloaden in Nederland?

Dat wil ik wel om alleen samen de oorlog te winnen.
https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5084431/corona-tracking-apps-overheid-hoe-werkt-het

4 jaar geleden
1.5K
SentWierda
4 jaar geleden
Een corona-app die werkt op alle smartphones bestaat nog in geen enkel land: op iPhones kan niet zo'n werkende app worden gezet. En als zo'n app erop wordt gezet, gaat-ie in de slaapstand.

Antwoorden (1)

Nee, want die app geeft privégegevens door aan anderen. In de landen waarin de applicatie gebruikt wordt is de privacywetgeving minder streng dan in Nederland. Men is nog aan het uitzoeken hoe de app wél voldoet aan de privacywet.