Waarom heeft men de sportparken gesloten?

Sporten wordt toch niet afgeraden?
Het mag trouwens wel buiten de sportparken (in de gewone parken, op Cruijff courts, op de weg...
Zolang er anderhalve meter afstand wordt gehouden is een sportpark toch een ideale plek om je conditie op peil te houden?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
4 jaar geleden
Ik denk dat ze bang zijn dat mensen te dicht op elkaar gaan daar
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
En dat sporters de attributen niet desinfecteren tijdens het sporten. Als je dan direct na elkaar wisselt van attribuut zonder schoon te maken, kun je mekaar net zo een goed een hand geven.
Juist samen sporten is een gevaar. Corona kan ook door zweet doorgegeven worden.
Alleen sporten is wel aan te raden. Juist in deze tijd is sport een fijne afleiding. Dus ga beginnen met hardlopen. Of toch maar thuis met een YouTube filmpje.

Antwoorden (1)

omdat er veel mensen daar komen sporten en als er één tussen zit met het Corona...