Krijg je bij genitale herpes ook blaasjes in de lies?

Ik heb mij geschoren en nu 2 blaasjes in de lies streek. Deze genezen echt heel slecht (4weken verder) ik was thuis wat opzoekingswerk aan het doen en kwam opeens bij genitale Herpes. Nu ben ik natuurlijk ongerust. Maar komen die plekjes dan ook in de lies streek? Ze jeuken trouwens niet en doen geen pijn.

een jaar geleden
1.3K
Pieterke
een jaar geleden
Lees het gemarkeerde gedeelte. https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/item/2945-euro-voor-een-matras-met-geluidsgolven-werkt-dat/. Je kunt dit voor medische vragen beter de huisarts raadplegen dan op internet zoeken. Op internet krijg je vaak onvolledige informatie of er staan gelijk de ernstige dingen op. Niet goed voor je gemoedsrust dus.

Geef als eerste antwoord