Kun je het tijdstip van de pil innemen aanpassen?

Ik neem de pil altijd om 13 uur heb ze gisteren voor het eerst gepakt .
Maar ik wil ze om 22 uur beginnen pakken want school gaat namelijk terug beginnen en is niet zo handig ?
Kan iemand me zeggen of
Dit kwa
Kan als ik vanaf nu de pil om 22 uur ineem?

2 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Je kunt gerust overstappen naar een nieuw tijdstip. Als je het zelf niet vertrouwt, dan kun je het in fasen doen. Eerst van 13:00 naar 15:00 , dan nar 17:00 enz. Op die manier ben je in 5 stappen bij je nieuwe tijdstip.
2 jaar geleden
Lisa29
2 jaar geleden
Dus ik kan vandaag de pil gewoon om 22 uur pakken en de volgende ook gewoon om 22 uur ik heb verlopig nog geen seks dus kan geen kwaad als ik het goed begrijp