1Week voor menstruatie beginnen met slikken van pil, wordt ik dan ongesteld volgende week?

Hallo,
Ik ben gister begonnen met het slikken van de pil en wordt over een weekje ongesteld, Is er een kans dat ik ongesteld wordt volgende week, als k gewoon se pil blijf doorslkken

3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ja. Want de eisprong vindt ongeveer twee weken voor de menstruatie plaats, dus die is al geweest. Tenzij het eitje bevrucht is zul jij volgende week voor het laatst (indien je doorgaat met het slikken van de anticonceptiepil) ongesteld worden. De werking van de pil is namelijk dat die een eisprong voorkomt.
3 jaar geleden
saak04
3 jaar geleden
Weet u dan waar ik pillen kan halen die mijn menstruatie kunnen uitstellen?
Amadea
3 jaar geleden
Dat kan niet meer. Om een menstruatie uit te stellen moet je vóór de eisprong beginnen met het slikken van hormonen.