Als je in je stopweek geen echte menstruatie hebt, hoe weet je dan waneer je zwanger bent?

Ik vraag me nou eigenlijk af. Als je stop week van de pil niet je echte menstruatie is. Dus dan ook niet de week dat je officieel ongesteld bent. Hoe weet je dan waneer je zwanger bent. Want eigenlijk is het gewoon een nep menstruatie. Of betekent die “nep” menstruatie als je dus dan bloed krijg ook dat je niet zwanger bent. Want inprincipe weet je dan nooit zeker of je zwanger bent tenzij je elke maand een zwangerschapstest doet maar dat is ook niet fijn hahhaa

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

In principe, als je de pil goed slikt, is de kans dat je zwanger raakt kleiner dan 1%. Als je dan ook nog condoom gebruikt, wordt deze nog lager. Elke maand een zwangerschapstest doen, is dus overbodig.