Mogelijk is dat PK Shiling oil nr 4. De ingrediënten daarvan zijn onder meer menthol, lavendelolie en eucalyptusolie. Daarmee inwrijven helpt het herstellen van stijve, stramme en vermoeide spieren.
- - -
Weet je dat er nog (beperkt) bij bol.com Kruidenolie 110 te koop is? Zie https://www.bol.com/nl/p/110-kruidenolie/9200000055832726/
Toegevoegd op 02 november 2018 21:27: tekst
Amadea
5 jaar geleden
Hopelijk is je oma hiermee geholpen. Er staat 101 kruidenolie maar er is ook sprake van aloë.

101 / 110 kruidenolie

Denk steeds bij het gebruik van kruidenolie, dat het een hulpmiddel is. Gebruik het daarom met verstand en wees zuinig, want het zijn kostbare kruiden.

In de natuur groeien de kruiden, de verstandige maakt hier zorgvuldig en dankbaar gebruik van.

Per post 1 kruidenolie € 15,- incl. € 2,50 verzendkosten
toegezonden: 2 kruidenolie € 25,- geen verzendkosten

* 5 kruidenolie € 45,- (= 1 kruidenolie gratis) en geen verzendkosten