Wij hebben inernet en (volledig gratis) bellen van KPN, dit kost ongeveer 45, 00 per maand. Hebben jullie hier ook besparingstips voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Als je een vaste prijs hebt, dan valt er weinig te besparen - lijkt mij? (Anders dan een ander abonnement nemen.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor 10 euro per maand heb je er ook digitale t.v. bij.
Als je dan alles bijelkaar optelt is het wel goedkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met 12 x 45 euro per maand is gratis bellen een sigaar uit eigen doos.
Dat bellen heeft u dan hoog en breed betaalt.
Besparen tijdens de looptijd kan niet.
Wel kunt u overwegen minder up en downloadsnelheid te nemen bij een nieuw abonnement als uw huidige abonnement is afgelopen.
Een abonnement met internetplusbellen met interactieve
tv behoort ook tot de mogelijkheden.
Of Digitenne a 8.50 p/mnd overwegen er bij te nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste GeenGr,

Je kunt ook de besparingsvergelijker opstarten in Yunoo (aangezien je deze vraag vanuit Yunoo stelde). Hiermee kun je je huidige kosten gebruiken om te kijken of er een alternatief is dat voor jou goedkoper is.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt niet meer besparen op verbruik. Dus kan je alleen besparen op provider en of diensten.
Dus andere provider welke goedkoper is, of knippen in de diensten.
Waarom nog telefoon als je een mobiel hebt? Of omgekeerd, waarom een mobiel als je een telefoon hebt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit advies is voor een ieder verschillend,(wat gebruik je en hoe).Ik heb; Internet via telfort 19.95 /mnd
TV digitenne 8.50 /mnd
Lebara. 10.00 /mnd gemiddeld.

Internet en TV bekijk ik elk jaar en ga naar de goedkoopste.
Heb een mobiel gekocht zonder toeters en bellen.Vrije simkaart.Ik koop bij Super 10,00 euro beltegoed.Op is op!
Voor korte mededelingen of SMS gebruik ik deze mobiel.IK heb geen vaste telefoon,maar SKYPE op de pc.De mensen die ik wat lagger aan de telefoon wil die SMS ik eerst.Ik bel elke week gemiddeld 2 uur naar Amerika,voor 0,00 euro.IDEE???