hoeveel word kinderarbeid gebuikt om kleding of schoenen te maken

ik moet iets voor school maken en ik moet antwoord hebben op deze vraag maar ik zou niet weten waar ik antwoord zou moeten krijgem

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In de hele wereld moeten ongeveer 158 miljoen kinderen werken, volgens de site van Unicef.

Toegevoegd na 1 minuut:
Google even op Unicef en kinderarbeid, de link werkt niet helaas.
Op die site krijg je alles voor een wekstuk te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan in google zoeken op kinderarbeid / mode / kleding / schoenen / productie / lage lonen. Dat zou al heel wat op moeten leveren.

Tevens is er een startpagina over kinderarbeid: http://kinderarbeid.startpagina.nl/

Verder laat ik je zelf zoeken, want het doel is niet alleen dat je wat schrijft over kinderarbeid, maar ook dat je leert hoe je informatie zoekt, vindt en filtert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is altijd veel te veel.
Wereld wijd vinden we landen die gebruik maken van kinderarbeid op alle gebieden.
ronron1212