En is het bedrag al afgeschreven via de automatische incasso: sinds kort heb je dan nog 60 dagen na afschrijving de tijd om het bedrag via je bank te laten storneren. Je kunt de bank hiervoor bellen, maar het kan vaak ook via internetbankieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dan moet je contact opnemen met dat doel: jezelf afzeggen. Vaak moet dat schriftelijk.
Vaak loopt 't contract nog een jaar door c.q. het jaar uit. Daar kom je dan niet af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net als bij elk andere automatische incasso:

Het stopzetten van een automatische incasso dient te gebeuren middels een volledig ingevulde zogenaamde rode kaart (intrekking machtiging). Deze is verkrijgbaar op het postkantoor of bij uw bank. U stuurt deze kaart naar de instelling aan wie u de machtiging heeft verleend, de machtiging wordt dan stopgezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak kunt u deze mededeling ook per mail verzenden. Dit ligt een beetje aan wat voor instelling of organisatie het is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rode kaart invullen en opsturen. Indien niet in je bezit: ff naar het postkantoor gaan.