Eenmalig uitkering voor vriendin na mijn overlijden

Wat voor verzekering kan ik Het beste afsluiten als ik mijn vriendin na mijn overlijden 100.000 Euro wil nalaten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een overlijdensrisicoverzekering op jouw leven.

Dit is een vrij hoog bedrag, je zal hiervoor een medisch onderzoek moeten ondergaan, ik denk dat een gezondheidsverklaring niet zal volstaan.

Als je jong bent en gezond, zal de premie niet zo hoog zijn. Bij aanwezige ziektes en ouderdom wordt het veel duurder.

Vergeet niet je vriendin expliciet als je begunstigde aan te geven.