Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als het spaarloon in september vrij komt gaat het dan naar de vrije rekening ?

Als je het tegoed niet op wil nemen blijft het tegoed dan op de geblokkeerde rekening staan of gaat het naar de vrije rekening ? In dat laatste geval betekent dat dat de rente lager wordt. Op de vrije rekening is de rente 0,7% lager dan de geblokkeerde rekening.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
476

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Nee hoor. De blokkering wordt alleen opgeheven zodat besteding niet (meer) aan bepaalde restricties is verbonden. Je kan ook gewoon volgens de huidige fiscale regels blijven doorsparen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het niet op wilt nemen, gebeurt er niets. Dan blijft het op je geblokkeerde rekening staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle deelnemers krijgen een brief van de bank, waar het
spaarloon opstaat , met de vraag hoe jij het wil.
Je kan het b.v gewoon voortzetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op mijn afschriften van de spaarloonrekening staat waar het geld naartoe gestort wordt als het vrijkomt. Dat is een rekeningnummer dat ik zelf heb opgegeven, waarschijnlijk bij aanvang van de regeling.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij komt het gespaarde bedrag op de spaarloonrekening volledig vrij op de vrije rekening, zodat jij zoals de regering het graag ziet allemaal uit kan gaan geven!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding