Hoe zou je dit het beste kunnen beschrijven op een factuur ?

Als je 2 en half uur per groep les gegeven hebt en dat 2 keer per week is 5 uur in totaal.
En als je dat acht weken lang gedaan hebt is het 40 uur in totaal. Maar hoe zou je dit het beste kunnen formuleren op een factuur ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Antwoorden (7)

Voorbeeld zoals ik het zou doen;

05-06-2010, van 10.00u tot 12.30u = 2.5u.
07-06-2010 ' 10.00u. 12.30 2.5u.
__________
Totaal 5.0u.

Toegevoegd na 1 minuut:
In mijn uitgetypte stukje stond het netjes onder elkaar en nu is het een rommeltje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze manier krijg ik wel een hele waslijst met dagen enz. Het zou dan al 16 regels zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou het niet op een andere manier kunnen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals Barts3cundo het aangeeft kan het korter, maar uit eigen ervaring weet ik dat de meeste mensen het graag als rijtje onder elkaar zien, zodat het voor hun te controleren is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik, als voormalig zzp er zeg: per dag je uren factureren,met tijdstippen en voor welke groep.
Er is niets zo vervelend als er gedonder over krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee eens Ineke, wij hebben ook een eigen bedrijf en alles wat je beschrijft staat vast, om inderdaad gedonder te voorkomen.
Zou het gewoon per groep noemen
Bijv:
Groep 1 totaal: 2,5 uur per week
Groep 2 totaal: 2,5 uur per week

Totaal 4 weken: 40 uur

En daar achter je bedragen zetten die je in rekening brengt

Toegevoegd na 2 uur:
Totaal 8 weken moet het zijn: 40 uur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Week 26 t/m 33 á 5.00 uur = 40 uur á € 120,- = € 4.800,-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het specificeren per datum, vervolgens bij elkaar optellen den dit maal je uurbedrag. BTW wel apart vermelden als je BTW-plichtig bent. In Excel kun je wel mooi een factuur maken en houd je het overzichtelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als voormalig zzper zeg ik: factureer met vermelding van tijdstippen de uren en voor welke groep.
Het is vervelend als er twijfel zou ontstaan, en zo kan dat nooit. Is altijd gelijk te vergelijken met de dagstaat van de groep en jouw agenda.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het totaal aantal uren op de factuur zetten maal het tarief. Als je een urenstaat hebt laten tekenen deze als kopie bijvoegen zodat ze een specificatie hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi,

kom zelf uit het onderwijs en kan me niet voorstellen dat je naast de lesuren geen voorbereidingstijd hebt gemaakt. Niet vergeten ook mee te nemen in je factuur hoor! Ook bij vaste leerkrachten zit dit in hun weektaak berekend!