Zijn er organisaties/bedrijven die iemands schulden regelt?

Die dus met jouw papierwerk en rekeningen alle schulden afbetalen en dat jij dan aan die instelling 1 bedrag afbetaald?
Buiten de schuldsanering van de overheid.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.2K
Castle
4 jaar geleden
Als ik even google dan kom ik al enkele instanties tegen die je kunt benaderen. Bijvoorbeeld:
https://www.acuutschuldhulp.nl/?gclid=Cj0KCQiA-bjyBRCcARIsAFboWg3-FVfTvyCWG8Te6B2QLnq5UrvCy4Ft6t6-FSB_8Sm3e32OU4CKc-UaAjbXEALw_wcB
Ik heb echter geen ervaring met dit soort bureau's/ instanties (en de betrouwbaarheid ervan).Heb je hier al eens naar gekeken naar wat de mogelijkheden zijn?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Wees hier heel voorzichtig mee, ik snap de nood maar sommigen maken de shit nog veel groter zoals onlangs ook is gebeurd in Rotterdam. Er is helaas geen heel makkelijke uitweg.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
https://opgelicht.avrotros.nl/tag/schulden/
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@wayan, daarom vraag ik het ook. Ik weet dat er veel gefraudeerd wordt ermee.

Antwoorden (1)

Misschien dat Humanitas jou hierbij kan helpen?