Is de vele kritiek op de WK-bal slecht voor Adidas (merk van de bal)?

Of letten mensen er niet eens op?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik denk dat de kritiek wel degelijk invloed heeft op het (voetbal)imago van adidas. Zeker als de voetballers en trainers hier al tijden commentaar op hebben. Zij gaan dit niet roepen als de bal heerlijk speelt en zoals zij gewend zijn. Waarom moet er überhaupt perse tijdens een groot toernooi als het WK geëxperimenteerd worden met een nieuwe bal? Toegevoegd na 52 seconden: de voetballers en trainers zijn in dit geval professionals die experts op dit gebied mogen worden genoemd, imho.

Ik denk dat er nauwlijks iemand op let! Kritiek is er altijd!

Met elk groot voetbaltoernooi is er wel kritiek op de bal, en het maakt niet uit van welk merk. Het is daarom niet slecht voor het merk adidas, zij zullen er alleen maar van leren om een volgend keer beter te doen.

Er is niet alleen kritiek? Er zijn ook positieve reacties. Tevens spelen de teams er al maanden op, en nu pas begint iedereen te klagen. Toegevoegd na 37 seconden: sorry niet spelen op maar spelen met.. :-)

daar is adidas een te groot merk voor naar mijn idee.

Dat is bij elk tournooi,als er een wereld doelpunt mee wordt gemaakt is het een TOP bal

Ik denk dat het doelpunt tegen Engeland veroorzaakt werd door deze Adidas bal. De bal draaide gewoon uit de handen van de Engelse keeper. Niet te voorspellen voor keepers, maar aan de andere kant heerlijk voor de voetballers en aangezien beide keepers het in een wedstrijd met deze bal moeten doen, denk ik dat het "een goede" bal is en dus reclame voor Adidas.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100