Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de vele kritiek op de WK-bal slecht voor Adidas (merk van de bal)?

Of letten mensen er niet eens op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
911

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk dat de kritiek wel degelijk invloed heeft op het (voetbal)imago van adidas. Zeker als de voetballers en trainers hier al tijden commentaar op hebben. Zij gaan dit niet roepen als de bal heerlijk speelt en zoals zij gewend zijn.

Waarom moet er überhaupt perse tijdens een groot toernooi als het WK geëxperimenteerd worden met een nieuwe bal?

Toegevoegd na 52 seconden:
de voetballers en trainers zijn in dit geval professionals die experts op dit gebied mogen worden genoemd, imho.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik denk dat er nauwlijks iemand op let! Kritiek is er altijd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met elk groot voetbaltoernooi is er wel kritiek op de bal,
en het maakt niet uit van welk merk.
Het is daarom niet slecht voor het merk adidas, zij zullen
er alleen maar van leren om een volgend keer beter te
doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De grote tegenhanger is natuurlijke Nike. Gaat die er dan ook niet van profiteren? In Nederland spelen we met Nike toch? Dat zal dan nu misschien zeker voorlopig zo blijven...
Er is niet alleen kritiek? Er zijn ook positieve reacties. Tevens spelen de teams er al maanden op, en nu pas begint iedereen te klagen.

Toegevoegd na 37 seconden:
sorry niet spelen op maar spelen met.. :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar het gaat vooral over de kritiek. En mijn vraag is dus of die kritiek invloed heeft. Ik vind het een mooie bal maar heb inderdaad ook de nadelen wel gezien...
daar is adidas een te groot merk voor naar mijn idee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is bij elk tournooi,als er een wereld doelpunt mee wordt gemaakt is het een TOP bal
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het doelpunt tegen Engeland veroorzaakt werd door deze Adidas bal. De bal draaide gewoon uit de handen van de Engelse keeper. Niet te voorspellen voor keepers, maar aan de andere kant heerlijk voor de voetballers en aangezien beide keepers het in een wedstrijd met deze bal moeten doen, denk ik dat het "een goede" bal is en dus reclame voor Adidas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding