Wat voor credit card kan ik het beste aanvragen en hoe lang duurt het voordat ik deze dan ontvang?

Situatie:
Ik wil op vakantie met vrienden en heb daarvoor credit card nodig. Eisen hieraan zijn dat ik de credit card snel in huis heb en dat de jaarlijkse kosten laag zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

heb verschillende creditcards (gehad), een nieuwe aanvragen duurde vaak rond de 3 weken. ING card een keer binnen 2 weken, maar ook daar schijnt het soms (veel) langer te duren. ik zou dus maar zo snel mogelijk er een aanvragen. Anwb is voordelig, Greencard is minder grijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ANWB kaart moet je van te voren opwaarderen. Als je dat niet doet betaal je rente over je aangekochte bedrag.

Andere antwoorden (3)

Ik zou bij jouw eigen bank langs gaan en kijken of je via hun niet goedkoop een Cc kan krijgen. Ik heb de ING card en die bevalt prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor creditcard maakt niet uit. Visa enn Mastercard werken hetzelfde en zijn beide breed geaccepteerd.

Zorg er wel voor dat elke maand het gebruikte bedrag vam de rekening wordt afgetrokken. Doe je dat niet dan bouw je schuld en betaal je rente over het geleende bedrag. In de geval moet je zelf een overschrijving doen naar de creditcard maatschapij om de schuld af te lossen.

Vraag dus altijd voordat je afsluit of het gebruikte credit aan het einde van de maand automatisch kan worden afgeschreven.

Toegevoegd na 54 minuten:
Het process van aanvraag tot hebben van de pas en pin duurt 2 tot 3 week bij de meeste banken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een credit card van de ANWB, duurt niet al te lang en is vrij goedkoop 15 euro per jaar. Als je hem niet veel gebruikt is dat misschien een goede oplossing.