Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

reklame bereau

beste lezers,

ik zie wel is autos rond rijden met heel groot mars of heel groot coca cola. maar hoe doe je dat ?
is ik heb wel is gehoord van een reclame bereau maar kan er niks van vinden ! weeten jullie mischien een site ?.
alvast bedankt ,

gr big onur

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
963
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om even te zeuren. het is: "ik zie wel es" en niet "ik zie wel is". es is een korte schrijfwijze van "eens"

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Door reclame op je auto te plaatsen kun je kosten besparen, of zelfs in een gratis auto rijden. Hieronder een paar verschillende sites die deze diensten aanbieden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Beste Bigonur, trap hier niet in. Deze bedrijven vragen eerst geld voordat kunt beginnen met "geld verdienen". Als je het goed leest, zie je dat zij slechts "opname in hun database" verkopen. Geen garanties dus.
In aanvulling op mijn reactie hierboven, verwijs ik je graag naar de site hieronder. Dit bedrijf vraagt geen inschrijfgeld. De vergoeding is niet hoog (68 euro per maand) en het is ook niet zeker of je wordt geselecteerd voor een reclamecampagne, maar in ieder geval kost het je niets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De auto's met daarop heel groot Mars, Coca-Cola, DE zijn geen particuliere auto's. Dat zijn auto's van de vertegenwoordigers. Je hebt inderdaad bedrijven waar je reclame kan laten plaatsen op je prive auto maar dat zijn vaak ook niet de mooi afgewerkte auto's die je zelf al omschreef en de vergoeding is ook niet echt hoog.


Voorbeeld hier onder: das echt een vertegenwoordiger
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding