Indien je een offerte voor dakkapellen ondertekend zonder inmeten is dit dan bindend?

Zijn overige kosten die bij inmeten worden berekend bindend aangezien die niet zijn meegenomen in de offerte.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je verplicht je tot nakoming van wat je hebt afgesproken. Dat lijkt me in dit geval datgene wat in de offerte staat. Hoe wil de aannemer de dakkapel maken c.q. plaatsen zonder dat hij komt meten? Dat zal hij toch echt moeten doen om zijn deel van de overeenkomt na te kunnen komen. Als hij er kennelijk voor heeft gekozen daar geen aparte vergoeding voor te vragen, prima toch? Hij moet gewoon goed werk leveren, en jij betaalt het afgesproken bedrag. Niet meer en niet minder, zolang je daar geen aanvullende afspraken over maakt.
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
+In mijn ogen is hij idd vergeten dit te rekenen, is hij gewend dit niet te rekenen en zit het in de totaalprijs verwerkt, of is het een bonus.