Heb je als consument nog vertrouwen in Fortis Bank en waarom wel/niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Tuurlijk wel. Voor honderd procent in eigendom bij de Nederlandse overheid. Als die failliet gaat hebben we met z'n allen echt een enorm probleem.

Nog vertrouwen... weer vertrouwen ... Hoewel ik nu toch liever naar een degelijke bank ga. Voor gewone bankzaken denk ik er over naar de ASN te gaan omdat die wars zijn van dubieuze zaken in deze wereld. Andere banken kijken wel uit bij kinderarbeid, maar de bio- en wapenindustrie worden grif gefinancieerd omdat het zo lekker rendeert.

Zakelijk zit ik in ieder geval bij de Rabobank en privé inmiddels weer terug bij de ING... Fortis is gewoon mijn bank niet. Net zoals ABN-AMRO en SNS. En al die minder grote banken. Het zal wel allemaal goed zijn...

Wie heeft er vertrouwen in de maffia? Iemand met problemen om zijn hypotheek te betalen gaat nu door de ING sneller worden aangepakt. I.p.v. een jaar nog maar 6 mnd voordat zijn huis de veiling opgaat. (en wij maar wel de banken steunen met ons belastinggeld). In mijn perseptie is geen geen verschil in banken, of je moet bedoelen: slecht, slechter, slechtst

neen ,hoe meer je te weten komt wat er met die bankderivaten gebeurd is , hoe minder je dit verhaal nog kunt vertrouwen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100