Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Tuurlijk wel. Voor honderd procent in eigendom bij de Nederlandse overheid. Als die failliet gaat hebben we met z'n allen echt een enorm probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nog vertrouwen... weer vertrouwen ... Hoewel ik nu toch liever naar een degelijke bank ga. Voor gewone bankzaken denk ik er over naar de ASN te gaan omdat die wars zijn van dubieuze zaken in deze wereld. Andere banken kijken wel uit bij kinderarbeid, maar de bio- en wapenindustrie worden grif gefinancieerd omdat het zo lekker rendeert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zakelijk zit ik in ieder geval bij de Rabobank en privé inmiddels weer terug bij de ING...

Fortis is gewoon mijn bank niet. Net zoals ABN-AMRO en SNS. En al die minder grote banken. Het zal wel allemaal goed zijn...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wie heeft er vertrouwen in de maffia?
Iemand met problemen om zijn hypotheek te betalen gaat nu door de ING sneller worden aangepakt.
I.p.v. een jaar nog maar 6 mnd voordat zijn huis de veiling opgaat. (en wij maar wel de banken steunen met ons belastinggeld).
In mijn perseptie is geen geen verschil in banken, of je moet bedoelen: slecht, slechter, slechtst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
neen ,hoe meer je te weten komt wat er met die bankderivaten gebeurd is , hoe minder je dit verhaal nog kunt vertrouwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding