als het gaat om je geld terug krijgen wanneer de bank failliet zou gaan, heb je bij Nederlandse banken tot 100.000 euro geen probleem doordat de Nederlandse Bank garant staat voor dat geld aan particuliere spaarders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mij lijkt de Rabobank.
Goede service, mooi rentepercentage en vooral niet negetief in het nieuws
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rabobank,die heb ik nog niet negatief in het nieuws gehoord.

Toegevoegd na 44 seconden:
ook met pinnen heb ik nooit problemen gehad