Welke maatregelen neemt Frankrijk om de schuldencrisis te beteugelen?

+ bron indien mogelijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom stel je deze vraag zo vaak?

Antwoorden (1)

De uitgaven zijn bevroren voor de komende drie jaar.
In 2013 moet zo het begrotingstekort teruggedrongen zijn van 6% naar 3%.
Van elke twee ambtenaren die er vertrekken wordt er maar ééntje vervangen.
Sarkozy wil de pensioengerechtigde leeftijd gaan verhogen. Is nu 60 jaar in Frankrijk.
AWM