Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Rabobank heeft zonder reden een allesineen polis voor mij afgesloten, mag dat?

Ik heb anderhalf jaar na verhuizing dit door gegeven aan de Rabobank. Naar aanleiding hiervan zochten zij contact via mail en telefoon. Ik heb geen contact gehad, zeg maar niet teruggebeld.

Nu zag ik net een bedrag van 162 euro afgeschreven voor een alles in één polis. Wat een giller. Iemand een goed advies om hier zo snel mogelijk vanaf te komen? Mag het eigenlijk wel?

Bedankt!

Toegevoegd na 22 minuten:
ik de de verzekering/ polis online wijzigen, maar krijg ik daarmee mijn geld terug?

6 jaar geleden
975
Ritsuka
6 jaar geleden
Bel ze eens, want het is erg vreemd dat ze zonder handtekening ineens polis hebben gestart.
HeerVoldemort
6 jaar geleden
Incasso storneren. Ik snap alleen niet wat je bedoeld met "ik heb anderhalf jaar na verhuizing dit door gegeven aan de Rabobank." Wat doorgegeven? Dat je verhuisd bent. En wat voor polis is dat die ze nu hebben afgeboekt. Was je al verzekerd voor iets etc etc.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat mogen ze niet zomaar doen zonder jou toestemming. Ga zelf naar die bank voor overleg.
(Lees meer...)
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding