krijg je met 39 dienstjaren in het basisonderwijs ook een bonus(belast) ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
TurfGraver
7 jaar geleden
Waarom?
ronron1212
7 jaar geleden
nee die krijg je niet. Meestal is dat 40 jaar.

Antwoorden (1)

Nee, daarvoor moet je 40 jaar in dienst zijn. Dan mag onbelast een maandsalaris extra worden gegeven bij wijze van diensttijduitkering.

(Dat is iets heel anders dan een bonus; dat is een meestal jaarlijkse extra vergoeding bovenop het gewone salaris voor al dan niet geleverde, al dan niet buitengewone prestaties).
Computoon